Laserdome...

Okej då drar vi storyn..
Vi kom dit, vi var elva pers och utöver oss var där 17 andra personer.. Vi delade upp oss så vi var sex i ena o fem i andra också fick vi självklart andra spelare oxå som vi inte kände..
Först fick vi se en instruktionsvideo och alla stod och skrattade, det var där jag laddade :P hahah..
Nä men sen fick vi på våra västar, kände allas nervositet, jag hade speciellt riktat in mig på Martina och hennes kille.. Dem skulle få så det rykte om det :D ha ha ha..

Första rundan och dem första 20 minutrarna gick otroligt fort och då ladda man mest upp sitt lokalsinne där inne, hittade alla gångarna osv.. När vi kom ut efter första rundan började Petra klä av sig och trodde vi var klara, men ack nä..
In för andra rundan och det var då det roliga och läskiga började.. Petra blev rädd varje gång hon mötte nån runt hörnet så det slutade med att hon råka slå till Basse en av våra vänner som dessutom var i vårt lag :P..
Men värst var när jag skulle springa från ett hörn till ett annat mitt i öppet fält, jag såg att där kom en grön gubbe (jag va i rött lag) och jag skulle vända mig om och skjuta, men jag såg inte att han va så pass nära så när jag vända fick han mitt vapen rätt i fejjan :O Han trilla ner på golvet och fick näsblog, jag fick världens chock, hjälpte honom upp men han ville inte ha hjälp och sprang istället iväg..

Andra rundan var lagom slut då och efter andra rundan låg jag bäst till av oss i vårt gäng, men jag kände att jag kunde bli bättre.. Så in sista rundan och röda laget hade sånt team work, allihopa även dem vi inte kände.. Petra, Basse och jag sprang runt och hjälpte varandra, vårt mål var Jenny M :D hahahha..
Roligaste rundan var den tredje och sista för då regerade röda laget poängen där slutade Gröna laget: 41,614p och Röda laget: 101,893p.. Ganska överlägset vill säga :D..

Jag hade sprungit in i en återvändsgränd ganska många gånger och slått i både vapnet och näsan nåra gånger, såå när jag såg att en av killarna i vårt gäng Zack stod vid den gränden kutade jag mot honom, han vände snabbt och kutade in i gränden och eftersom det var kolsvart så såg man knappt.. Han sprang rätt in i väggen och vi båda bröt ihop av skratt och vek oss dubbelt :D

Det var typ händelseförloppet, det var så jäkla kul och adrenalinet flödade :P Hahah
Skulle kunna göra om det precis när som för det var nått av det roligaste man kan göra :D.. Enda minuset var att S och Alexandra inte var med då hade det varit PERFEKT ;D.. Nästa gång så!! :)

Kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback