It´s gonna take alot to drag me away from you....

Gomiddag!!
Märks att jag va uppe sent igår för idag kom jag knappt upp, men det va skoj.. :)

Läste ett inlägg någon hade skrivit på facebook idag, blev nästintill lessen när jag insåg att jag jag försummat denna personen med.. För oavsett om jag jobbar och har annat för mig, om jag verkligen vill att nått ska fungerar så gör man så det fungerar.
Det svåraste är dock att vi är ganska annrolunda som person, men jag tycker ju faktiskt om den här tjejen och betraktar henne som en vän.. Vi står inte varandra lika nära nu som vi kanske gjorde för 1.5 år sen, men jag antar att det är upp till mig att göra en ändring i så fall.. Jag måste göra en rejäl ändring, inom vänskaps cirkeln.. Finns många jag inte vill förlora men i denna takten lär jag väll göra det..

Såå nej, det får bli en ändring!!!
Ta hand om er själv och varandra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback