I´m walking on sunshine..

Åååh vilket härligt väder det har varit idag, jag har legat hela eftermiddagen i solen.. Mellan 13-17.15 låg jag och varvade mellan rygg och mage och jag tror banne mig att jag fick färg idag, kanon.. Jag älskar att va brun, men tyvärr så har jag väldigt svårt för att bli det...

Imorron har jag lång dag på jobb igen och på kvällen ska jag iväg och käka middag med tjejgänget, ser verkligen framemot det.. SKa bli så kul :)

Nää nu ska jag duscha sen ska jag se "Patch Adams", riktigt bra film :)
Kraaam ♥


Douglas Foleys böcker är såå sjukt bra, andra boken nu.. Finns en hel drös till..
Miro var såklart också ut men han fick min keps efter ett tag för han såg så lidande ut fast han älskar solen och att va ute :P hahah Jag är väll för mesig helt enkelt..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback