I´ll fight for you!!

Vilken dag, regnet har öst fast just idag har det inte gjort så mycket.. Under dagen satt jag bara inne och jobbade på födelsedagspresenten till Jenny.. Gjorde en bildbok med en massa bilder och minnen och den hann precis bli klar i tid, vilket stress!! :D

Klockan 18 var vi dit bjudna, trevlans.. Vi käka middag, väldigt gott.. Inget gammal idag (internt skämt) heheh.. Sen hade Jenny dukat upp med lekar, jag hamna i laget där många va dåliga förlorare och vi förlorade hahah.. :D
Efter det gick vi in igen och det bjöds på tårta & spriiit, nakna guys och en massa snack :D Det va skoj!
En riktigt lyckad kväll, tack igen för att jag fick komma Polskan!! ♥

Nu till mindre roliga saker, Alexandra åker till Spanien imorron och lämnar mig här.. Inte nice!!
Va ska jag hitta på om dagarna, jag får verkligen hoppas att hon tar med sig sin dator så jag kan tracka henne på msn eller fejjan ;P heheh..

Vad har ni hittat på idag då?
Kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback