Gott men mättande..

Lagade mat för en stund sen till allt folk, väldigt gott.... Men mättande..
Nu sitter jag och väntar på att klockan kan slå så jag kan dra iväg, vi hade tänkt köra lite kortspel ikväll :) Kul..

Fick ett samtal om att mer folk ska va med på Laserdomen imorron, fun.. Så nu är det ett ganska stort gäng vi blir, jag hoppas jag får grymma lagspelare så vi kan vinna :P hahah...

Jag sitter och funderar på att ringa ett samtal, jag vågar egentligen inte alls.. Men jag vill!!
Såå extremt jobbigt.. Två dagar sen vi pratade, saknar det även om det så bara är på sms.. Tråkigt att personen är bortrest :( .. Hahah jag kan sitta och skratta för mig själv när jag tänker tillbaka på söndagen för snart 2 veckor sen och tjejerna satt och håna mig och påstod att jag gilla den här personen.. Då förnekade jag det med allt jag hade, varför vet jag inte men det var väll lättast så.. Nu är de allt jag tänker på och jag skulle kunna ställa mig på ett berg och skrika ut det :D.. Som det kan gå alltså..

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll i detta jäkliga vädret!!
Kraaaam ♥


Bilder från Jennys födelsedag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback