Dagen D..

Gomorron, hur är läget?
Här är det väldigt bra faktiskt, iaf för stunden :) Jag fick både snackat med Alexandra och S igår kväll/natt, så det håller väll i sig en bra bit in på dagen :) ♥

Har precis käkat frukost med Frida och Brita, nu tänkte jag se våra bästa år men tv:n verkar bara vilja ge mig en svart bild :/ Så jag missar det idag med *suck*
Timmarna börjar bli mindre och mindre till våran fight :P Hehe Jag tycker det ska bli så fruktansvärt kul, dem andra är inte lika taggade som jag dock.. Brukar gå bäst för mig om jag INTE hoppas på att vinna för annars blir jag alldeles FÖR taggad osså blir det pannkaka av alltihop :D.. Men vi får väll se om jag är på dåligt humör ikväll när jag kommer hem :D

Meen annars idag har jag inget planerat fram tills vi ska iväg, blir väll läsa ut min bok, städa, droga musik och snacka med Alexandra på msn eller fejjan :D

Vad ska ni hitta på idag??
Kraaam ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback