25 Juli 2011

Gokväll, allt bra??
Här är det ganska bra, ska inte klaga..
Har varit iväg och fyllt i mitt hjärta som jag tatuerade på handleden så nu är det ordentligt och fint :).. blev super sugen på min nästa tatuering oxå, bara det att jag är sån mes och tycker det gör sjukt ont :P hahah..

Har snackat lite med töserna och vi tänkte dra och köra lite Laserdome på fredag och fasen va jag känner mig taggad (sjuuuukt kul).. Vi tänkte dra med oss grabbarna för annars känns det inte som en riktig fight ;P Haha fast vem vet, kanske nån tös jag räknat bort som är grym ;P hehe..
Va typ 3 år sen jag körde Laserdome senaste men det är så jäkla skoj och om man dessutom är fler så är det ännu roligare.. Så nu hoppas jag på att det blir som planeringen :D ( Och Alexandra om du läser, jag har inte hunnit skicka iväg ett sms, men hade varit sjukt kul om du oxå hade velat Laserdome:a med oss :D ♥ )
På lördag är jag uppbokad med Martina, vi tänkte hitta på nått skoj.. Kanske drar ut? Eller också nått annat :), får se helt enkelt :)..


Jag hoppas vädret blir bättre dock, jag menar vad är detta??!! Regn och ännu mer regn, tradigt.. Jag vill ha solsken och värme.. Det är ändå SOMMAR, nu är det mer som höst tråkigt nog..
Ge oss soooooool!! :D

Ha en bra kväll!!
Kraaaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback