Gott Nytt!!

Jaha då var det 2011, känns som 2010 gick alldeles för fort men roligt hade vi!!
Hur var ert Nyår? Vad gjorde ni?

Vi firade hemma hos Martina, åt middag, spelade spel, tog en massa foton och hande allmänt kul :D Hehehe..
För att tillägga vann jag spelet (rappakalja) :D Hehe  I´m the best!!
Med nytt år så hoppas jag att jag utvecklas ännu mer som person, vågar ta för mig mer, vågar ta mer risker, våga göra saker som jag annars inte brukar göra.. Vara mer öppen för saker och människor, främst vara mer framåt och vara mig själv.. Ja det är mycket jag hoppas med 2011 och jag ska försöka vara ordentlig med mitt bloggande så får vi väll se om jag lyckas..

Hade ni några nyårslöften? Nått ni hoppas på under 2011?

// Hannah*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback