Bakslag!!

Hej Hej
Allt bra med er denna fredag??

Jag börjar känna mig lite bättre för varje minut som går.. Igårkväll mådde jag apa och kunde inte sitta, ligga eller stå det gjorde ont hur jag än gjorde, mådde illa och hade träningsvärk i magen och det kändes som att jag skulle spy.. Efter ett tag somnade jag och lyckade sova nån timme men det gjorde fortfarande förjäkla ont, imorse dock var det lite bättre.. Jag struntade i min morgonpromenad och sov nån timme extra så nu ska jag väll kunna bli bra igen, men denna fredag får bli en lugn dag :).

Har städat ur alla skåp här hemma för att vi hade sån oreda, men nu bara det ligger där för alla tröttnat så undra när vi blir av med det.. Jag längtar iaf till ikväll för då börjar nya säsongen av Lets dance :D, vet bara några av deltagarna men det ska bli spännande :)

Nån som kommer följa Let´s dance??
// Hannah

Kommentarer
Postat av: Evve

sv; tackar vad glad jag blir

2011-01-07 @ 17:26:57
URL: http://ladykora.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback