5 Januari 2011...

Gokväll!! ♥
Allt bra med er?

Kan ni förstå att det gått fem dagar på det nya året, nästan en HEL vecka??
Många av er har säkert redan börjat jobba? Dem som går i skolan, börjar väll nu den 10-11:e nån gång?
Jag börjar den 11, och det känns så härligt med några dagar ledighet till.. Jag behöver komma i balans med allt det nya som jag håller på med nu för att jag ska kunna köra fullt ut och verkligen hålla det på rätt bana :) Än sålänge går det KANON!!

Imorron ska jag äntligen ge mig ut på isen är det tänkt, ska iväg och åka skridskor med mina systrar och kanske kusin :) Kul..
Nu blir det middag iform av Bulgur, biffar, sallad och tzatsiki sås :D

Ha en härlig kväll!!
// Hannah


Nyår 2010/2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback