Fader vår...

Gokväll!! ♥
Hoppas allt är bra med er?
Jag känner mig lite omtumlad just nu, idag har varit en jobbigt dag.. Mycket känslor, smärta, tårar men speciellt mycket kärlek i luften..

Vi var på begravningen för min farmor som gick bort i början av februari sorgligt nog :(.. Det var hennes tid helt enkelt och hon har det säkert bättre där hon befinner sig nu..
Innan vi åkte imorse kände jag mig "stark" jag och syrran pratade och vi trodde och kände att vi skulle klara oss ifrån tårar (knepig tanke nu efteråt men ja), vi han inte mer än innanför dörrarna till kyrkan där alla stod samlade med tårar i ögonen och då föll allt vi byggt upp under morgonen..
Båda två var tvungna att gå ut igen och samla oss men det höll inte länge, när vi väl kom in och satt oss bröt jag ihop totalt och trodde för några sekunder att detta var slutet på allt så jävligt kändes det.. Stämningen, musiken, alla tårar och smärtan man kände, inget jag någonsinn vill uppleva igen..

Begravningen varade ca 45 minuter, väldigt fint hade dem gjort med en massa levande ljus och kistan var fin, prästen som höll i det var otroligt ödmjuk och bra..

Efteråt samlades vi hemma hos min farmors syster för fika och bara för att prata, det är inte ofta släkt samlas och det är ännu tråkigare att man bara samlas pågrund av en tråkig sak.. Man borde ta vara på tiden, träffas och umgås och inteslösa bort den dyrbara tid man har tillsammans och det är aldrig försent att börja om man inte redan börjat..

Så här får ni alla som står mig nära en kram och jag hoppas att ni vet om att JAG ÄLSKAR ER!!
Ha det fint och ta hand om varandra!!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback