19 December 1990-2011

Tjenixen!!
Hoppas allt är bra med er..
Här är det bra trots all förkylningsskit :P

Idag fyller jag ååååår =).. Känns ganska ointressant, dels för jag inte gillar att fylla år och dels för att det inte egentligen känns som att dte är något speciellt med just denna dagen för fem öre :/..
Har ingen som helst ångest över att bli gammal, det är en del av min utveckling som människa dock retar jag mig på hur åren går och att jag "slösar" på dem genom att dels umgås eller egentligen att inte umgås med människor jag skulle vilja och att jag slösar tid på människor som inte visar nått intresse.. I´m drained.. Fast å andra sidan så hade jag väll inte varit där jag är nu om jag inte hade varit med om allt detta så jag får väll ta allt jag har lärt mig och vända till vad jag nu vill :)..

Nu ska jag ut och tjöta med Bjelken en stund :)
Ha en bra kväll!!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback