You are my very first thought in the morning..

And my last at nightfall
You are the love that came without a warning..
♥♥♥




Jaha va har hänt idag då??
Inte speciellt mycket, för inget gick enligt planerna.. Jag vaknade helt yrvaken för jag blev väckt typ 20 gånger imorse av alla som kom in på rummet och ställde en massa frågor och skrek :/..
Sen satte jag mig i soffan och glodde på film, käkade frukost och så såg i princip hela dagen ut.. Jag va ute med hundarna två gånger också men det är alles.. Vi skulle ju till Staffanstorp men det blev inställt :(
Känner att jag måste Get a life that doesn´t involve Staffanstorp, jag är så sjukt trött på att längta dit och önska att jag kunde spendera varje vaken tid i den staden som jag inte ens gillade speciellt mycket innan jag träffade S, det suger musten ur en.. Satt dessutom och funderade igår och kom fram till den jäkligaste slutsatsen på länge..

JAG är den enda i vårat gäng som är singel, ååååh I hate it!!
Jag är dock jätteglad för att mina vänner har hittat kärleken i deras liv men samtidigt är det en sån bittersweet känsla när man själv inte har nån.. Jobbigast tycker jag det är när vi hittar på nått eller främst sist vi var ute på Harry´s.. Det var Martina& Mark, Jenny&Basse och JAG, jag som i ensam :D hehe.. Dem försökte verkligen få mig att ändå inte känna mig ensam (TACK) det kunde varit värre, men man känner ju ändå av de.. Så nästa gång vi ska ut hoppas jag Petra vill hänga på (hennes kille bor inte här) såå då kan vi shake:a tsm!!

Jag sa till Jenny innan att man förmodligen inte ska "leta" efter kärleken för den kommer när den kommer liksom, fick höra av en anna person då att "Vadå ska man bara sitta hemma och vänta?!"
Läste ett riktigt bra svar på det, för exakt så tror jag det är!!

"Saying don't look just means don't go out searching everywhere, sizing up people to see if maybe they are meant to be your true love. If two people who aren't looking are perfect for each other they will know as soon as they meet. They will meet because of "love will find you" part. So there will be a chance meeting, there is no searching involved.

Don't look and love will find you. It isn't saying ignore it or anything, just don't try to search it out or conjure it up. It is just saying let it happen, live your life, and when the time is right your love and you will meet."

Haha jag har märkt att min blogg har blivit värsta kärleksbloggen av nått slag meen förtillfället är det mina känslor så ni får helt enkelt stå ut med mig :)
Ha en fortsatt bra kväll!!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback