When I look into your eyes it´s over....

You got me hooked with your lovecontroller
I'm tripping and I could not get over
I'm feeling lucky like a four leaf clover

Cause i´m into you
I´M INTO YOU!


Jag och Frida sitter just nu och ser filmen "Take the lead" med Antonio Banderas, den är väldigt bra.. Men samtidigt som vi glor på den sitter vi och snackar med folket som befinner sig nere på Kreta så man är lite halvt väck emellanåt :P hehe..
Efter filmen hade jag tänkt att jag skulle färga mitt hår, det har börjat få lite rödaktiga slingor i sig vilket jag inte diggar för tillfället :D Haha.. Meen det kan säkert fixas till ikväll!!

Nä nu ska jag kika vidare på filmen, hoppas ni får en härlig kväll!!
Kraaaaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback