This one´s for you and me, living out our dreams...

Gomorron!!
Har ni sovit gott??
Jag har sovit jättebra, vaknade upp för en timme sen och kände mig hur utvilad som helst..

Igårkväll drog vi iväg och spelade Laserdome, kändes lite segt med tanke på att vi bara va fem pers denna gången meen det var roligt ändå :) Efter åt var vi rätt hungriga, tänkte käka nånstans i Malmö men stället vi skulle till hade bara öppet till 21 så vi bestämde oss för att köra till Staffanstorp..
Martina och Mark skulle leda oss dit och jag vetifasen vad dem tog för väg för det kände som att vi körde i en timme för att hitta rätt :P Hahah

Väl där käkade vi, D från andra Pizzerian kom förbi en sväng och snackade.. Hahaha sååå roligt I think he has a thing för Jenza :P, hon var en version av mig när han ville prata med henne :D Ha ha..
Vädret var sjukt dåligt så jag ställde in planen om att S skulle köra ner till mig, vi fick ju träffas ändå.. Vi gick in och snackade och förvånande nog gick det hur bra som helst, ingen av oss stod och småfnittrade för vi var blyga :P.. Lättare när ingen annan är med och vi bara kan vara :) Go with the flow som Alexandra säger ;P..

Lite över elva drog vi hem i världens kaos väder, blixtra, åska och regnade som fasen, men långt om länge kom vi hem och jag somnade nästintill direkt :) Hääärligt :)..

Nuu ska jag se vad resten av familjen hittar på, inte förstöra dagen genom att sitta på mitt rum (trots att det regnar som fan ute) :D..

Vad ska ni hitta på idag??
Kraam



Kommentarer
Postat av: Malin

Var en runda i stan med en kompis men hittade bara en kjol.. Ha en skön söndag

2011-08-07 @ 14:52:27
URL: http://bubblemollan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback