This is gotta be the good life..

Gomorron!
Dags att gå vidare.. I helgen händer det massa roligheter, imorron börjar Malmöfestivalen och på lördag var det planer på att dra ut till Harry´s.. Efter denna skiten känns det som att jag måste hitta tillbaka till MIG och gå vidare, för att stå och stampa och inte riktigt veta vad som ska hända går inte i längden och speciellt inte om man heter Hannah!!

Idaag är det tänkt att vi ska till Sturup och haffa syster med familj innan dem åker ner till dem andra på Kreta, pappa och mamma behövde lite saker som vi skulle lämna :)
Efter det var det tänkt att vi ksulle köra till Staffanstorp för att hjälpa vår pappas moster med några saker :) Trevligt.. Synd bara att Staffanstorp gör mig så negativt påmind :(, det var förr bara positiva saker där ifrån :)

Nää nu ska jag se lite tv, ni får ha en toppen dag!!
Kraaaaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback