They´re leaving..

Vaknade för typ en halvtimme sen, sitter och lyssnar på musik..
Tänkte alldeles strax gå ner och käka lite frukost för snart är det dax att ta farväl av Petra och Jenny som åker till Tunisien, saknaaad!
Meen vi överlever väll här hemma ändå, veckodagarna jobbar jag ju ändå.. Låååånga dagar så det spelar ju inte så stor roll ändå..

Aja nu ska jag gå och fixa mig, kanske blir en sväng om till Marknaden idag plus att min faster kommer besök :) Trevligt..
Kvällen kanske, men bara kanske spenderas med S om han dyker upp och om jag pallar :P heheh

Näää ni får ha en toppen dag
Kraaam



Viiii


Kommentarer
Postat av: Petra

Glöm inte hjälpa till att gästblogga i min blogg nu när jag är borta! ;) Love you! <3

2011-08-06 @ 12:22:33
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback