Söndag 28 augusti..

Kalaset för lilla Oskar var jättetrevligt, han börjar bli så stor nu :)
Vi var där till typ 17 eller nått sen åkte vi hem och bestämde oss för att beställa Pizza, pallar inte göra nån mat ikväll :) Det var riktigt trevligt, Linda (vår halvsyster) hade gjort en massa bakverk, supergoda!!

Nu sitter vi och kollar på film från när mina föräldrar var på Kreta och sen även filmade dem när vi var på kala.. Usch hatar att se mig själv på film så jag hoppas att där inte är mycket film på mig :S *SUCK* haha..
Näää nu ska jag se vidare och sen ska jag förmodligen se filmen *Hur många lingon finns det i världen*, hoppas den är så bra som folk sagt!!

Kraaam


Petra, Martina, Jenny och jag idag på kalaset!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback