Malmöfestivalen & Eric Saade..

Frida och Petra åkte med kusin och hennes mamma in till Malmö för att se när Eric Saade uppträder, jag valde att inte följa med dock.. Jag hade sett framemot att åka till Staffanstorp men det dissade dem, jag trodde jag skulle få mitt "avslut" idag så därför känner jag inte för att gå runt bland tusentals människor..
Men imorron ska vi in på Malmöfestivalen och se Chris Medina och Mohombi :D Det ser jag framemot för dem är Awesome, iaf några av deras låtar!! :D Plus att Mohombi är så läcker! ;)..

Nu sitter jag och kollar på Glamour (mammas favorit serie) hehe känner väll lite saknad nu när dem varit borta sålänge kanske saknar allt bråk och att där alltid är någon hemma :).. Men på lördag kommer dem hem från Kreta :)..
Nä nu ska jag glo vidare, kanske hittar tillbaka in hit fler gånger under kvällen :)
Kraam





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback