I told you not to count me out!!

Halloooj!!
Har ni haft en bra dag? Gick det bra i skolan? På jobb??

Jag hade väll en skaplig dag, jag hann inte mer än innanför dörrarna förräns jag mötte av flera barns gallskrikningar för att dem blev lämnade.. Mitt hjärta krossas varje gång, meen när man är med om det varje dag så blir det ju enklare och det går ju över en liten stund efter föräldrarna gått.. Det är ju just den övergången som är den svåraste.. Meen iaf dagen var ju ganska kort så det gick fort :)
Efter att jag hade slutat cyklade jag hem till Jenny M och Basse en sväng, satt där och snackade ett bra tag hahah.. Dem två alltså, så jäkla roliga :)

Sen drog jag hem, har suttit lite på facebook.. Snackade ett ganska bra tag med S :O Kontigt nog svarade han och efter många om och men så kunde han skala av några lager på sitt kalla jag som han fått nu under dem senaste två veckorna.. Jag håller på och släppa det för jag vet om att ibland är det helt enkelt som dem säger "If you love something, set it free", det funka inte mellan oss (inte för att vi inte tyckte om varandra utan tyvärr pågrund av andra saker) och vi båda får gå vidare på nått sätt. Men bara för det vill jag absolut inte att vi inte kan vara vänner, men det är just det han har svårt med, han vet inte hur han ska vara "bara vän" med mig *suck*.. Äsch det löser sig väll på nått sätt..

Nu kom frida med mat så nu blir det käk :)
Ha en bra kväll!!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback