I´ll fight for you!

Heeeeej :D
Hur är läget denna afton??
Jag har precis vaknat från en tupplur, gud vad trött jag blev efter att jag kom hem men jag försökte länge hålla mig vaken med vid 3 halv 4 pallade jag inte med och sov till kvart över 5 :P hehe *suck*.
Börjar man bli gammal eller va är det frågan om?!
Iof är en jobb ganska hektiskt och krävande så man blir en aning trött i huvudet, men annars har dagen gått bra.. Lagade mat till mig och Frida när jag kom hem (Taco) så vi satt och käkade i lugn och ro sen snackade vi och glodde lite på tv :)

Imorron ska jag inte sova dock för då blir dagen lite annorlund, vi ska till Staffanstorp och hälsa på Brita en sväng, det var rätt längesen.. Ska väll bli trevligt men jag lär väll dra över till D´s Pizzeria en stund också :)
Ja annars har jag inga större planer för morrondagen :)

Vad har ni hittat på med idag då??
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback