I bless the broken road, that led me straight to you!

Godagens!!
Hur är läget med er denna lördag??

Det är ganska bra här, sitter och lyssnar på massa braaaa låtar :)
Idag har varit en ganska stressig dag, var uppe ganska tidigt för att städa och strax där på åkte jag och Petra iväg till affären för att handla ingredienser till middagen och jag hann inte äta frukost för dte var så stressigt :P  Sen kom vi hem och städa lite till :)..

Meen nu sitter jag och pustar ut, har duschat och fixat mitt hår.. Mina föräldrar landar väll ganska snart med planet från Kreta, Petra ska iväg och hämta dem, ska bli kul att få hem dem igen :)..
Ikväll ska vi ner till Festivalen och se Swingfly uppträda LIVE, jag gillar dem flesta av hans låtar så det ska bli trevligt :), sen går vi väll en sväng om där nere tror jag..  Vi var där en sväng igår med men det märks att man börjar bli aningen för gammal för det för det är inte av intresse längre *tyvärr* hehe.. Men vi träffade Alexandra en sväng med, hehe hon såg ut som ett levande myggbett! :)

Nä nu ska jag fixa lite till.. Ni får ha en fortsatt härlig lördag, hoppas vädret håller idag för just nu ser det lite knivigt ut :D hehe..
Kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback