I always thought crying was a sign of weakness...

But now I know it´s a sign of strenght!! ♥

Hallååå i stugan :)
Hur har ni det idag??
Här är det BRA, jag känner ny kraft idag och jag är så sjukt taggad inför helgens bravader :) Planerna är att dra till Harry´s imorron kväll och dansa loss.. YEAH!!
Idag hade vi planer på Staffanstorp (eller jag ville) men jag känner bara för att DISSA dem stenhårt, jag kommer ingen vart där och jag vill inte förlora mitt positiva humör genom det.. Vi måste ändå dit i helgen och hjälpa Brita, så kan ta det då istället :)

Imorron spelar även Alexandra match och dem möter IFK, lite weired med tanke på att jag spela i IFK i sisådär 6 år eller nått :D Hehe.. Men jag Hejar jue självklart på Alexandra aka SKRUTT! :D ♥

Nää nu ska jag fixa mig så vi kan dra till affären och göra några ärenden :)
Ha en härlig dag gott folk!!
Kraaaaaam :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback