Gomiddag!!

Sovit gott?
Jag har sovit sååååå bra och förutom hoevärken jag har så är allt annat bra..
Inatt åkte mina föräldrar och min syster Jenny iväg till Kreta för att stanna där 2 veckor, hääärligt..
Värsta var dock att jag vakna upp med ett sms från min pappa där det stod:

-Vi har landat. Sitter och väntar på att få gå av. De e nåt konstigt som lyser där ute..
Javisst ja, det är ju solen ;P

Snacka om att man blir avis och lagom irriterad, speciellt när man själv vaknar upp och kollar ut genom fönstret och ser att regnet öser ner :O.. LOVELY!.. Meeen ikväll/natt kommer Petra och Jenny M hem såå det ska ju bli sjukt kul :P..
Frida frågade mig vad vi skulle hitta på idag osså säger Martina den smart assen..
"Vi kan väll städa ditt rum Hannah, riva ner din garderob och införskaffa nya saker och fixa och dona.. Ditt rum har så mycke potential!!"

Omg kvinna, drop it.. Hon kan städa så gör jag nått annat :D hahah.. Städning är inget jag vill syssla med idag direkt!
Men nä nu ska jag ner och käka frulle, så får vi se vad vi hittar på med idag!!
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback