Baby let´s take this time, let´s make some memories..

Modet tryter på många, även på mig.. Men denna gången va fanimej inte jag boven i det hela..
Jag har tidigare (Jag tycker jag har blivit mycket bättre) fegat ur så fort nånting blir svårt eller jobbigt.. Speciellt när det kommer till vissa saker, men det är nått jag verkligen jobbar ständigt med för jag vevt om att det bara håller mig tillbaka i mitt liv.. Idag stod jag inför två utmaningar, först på förmiddagen och sen nu ikväll, i förmiddags förvånade jag mig själv över hur lugn och sansad jag var.. Det gick därför så mycket bättre än det brukar och jag kände att kvällen kunde komma att gå precis lika bra.. Men modet svek för andra parten, finns inget och göra, jag vet ju hur det är för jag var/"är" precis likadan själv.. Men det är bara så surt eftersom det är allt jag tänker på konstant och jag skulle vilja att det gick framåt :).. Men det kommer, det får ta sin tid helt enkelt.. Så länge det är värt det och det är det iaf just nu! :)

Vad har ni hittat på idag??
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback