Avatar..

Tänkte jag skulle skriva ner mina åsikter om filmen, och det känns svårt att beskriva filmen för den var så magisk på något sätt.. Historien bakom filmen var så underbart fin och när jag tänker efter var det ett tag sen jag såg en så bra film.. Den hade med dem flesta aspekter en film måste ha, kärlek, spänning, snygga skådespelare och ett djup, filmen berörde på ett sätt som filmer sällan gör..

Jag kände med dem här Avatarfigurerna fast att jag inte var/är en av "dem", när en film får en att kunna gå in i deras roll och känna och bli en av dem, då är det en jäkligt bra film.. I slutet så önskade jag att jag befann mig hos dem, att jag var en av dem, hur konstigt det än låter, så mycket kärlek!!

Filmen hade ett bra flyt med, det blev inte "tråkigt" en endast gång, du hängde hela tiden med och gjorde så du inte kunde eller ville ta blicken ifrån rutan.. Den var så bra att jag just nu sitter och ser filmen igen med mina föräldrar och då varade den ändå 2h och 40min, så den måste ju ha varit en aning bra :)..

Vad tyckte ni om filmen??

// Hannah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback