12 tjejer EN kille!!

Hej hopp!!

Vi hade nu tänkt kolla på våran sista film som heter "Adam" en romatisk komedi, men under tiden så hade jag tänkte berätta en sak..
Igårkväll innan jag gick och la mig hittade jag en bild som är snart 4 år gammal men som ger mig så otroligt många roliga och underbara minnen..

Jag hade nästan precis börjat gymnasiet, men tillräckligt länge för att ha hittat vännerna som jag skulle tillbringa de närmsta 3 åren med, första året på gymnasiet hade man något som kallades individuellt val, man kunde välja mellan teater, musik och bild.. Av någon konstig anledning valde jag teater (förmodligen för mina vänner valde det) och vi var ett gäng på ca 12 tjejer och 4 killar.. Men bland den här skaran så fanns där EN kille som nästan alla tjejer var heeelt förälskade i (och jag tror inte jag var en av dem faktiskt) men iaf så var det oftast så att man skulle bli uppdelad 2&2 under lektionen.. Självklart ville ingen välja den "uppenbara människan" då det hade avslöjat varenda en av dem.. Käck som jag var ställde jag mig upp och sa att ja jag kan vara med den här killen, allas hackar flög ner till golvet och dem blev så jädrans sura.. Så under det halvåret vi hade den lektion var vårt mål (min och min kompis) att vi skulle se till så det var hon eller jag som fick vara med han under lektionen :P

Ingen våga hellre ta något foto som enligt min syrra (Varar längre), så självklart tog vi massa sådana och på min 16 års dag fick jag ett foto av min vän där just den här killen var med.. Tjejen som var mest förälskad i den här killen sprang iväg och grät av förtvivlan, vilket gör att jag nu i efterhand insåg att jag måste ha gått bakåt i min utveckling då jag var väldigt utåtriktad då men INTE nu.. Eller så berodde det på att jag inte gillade honom som dem gjorde?!

// Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback