1 Maj 2010!!

Godmorgon mina vänner!! ♥
Hur står det till idag?


Jag mår hyffsatt bra, är dock hungrig för Martina skulle komma med bullar men det kan ju ta lång tid hehe.. Jag skulle platta håret imorse och satte igång plattången, men rätt som det var va den putsväck och jag hittade inte den, haha så jag fick leta efter sladden och gissa var den låg?! Haha på min kudde så där var en massa bruna streck, tur att dte inte börja brinna :).. Det man inte har i huvudet får man ha i fötterna!!

Idag går vi oxå in i en ny månad (Maj) och den lär väl bli varmare än april.. Idag hade jag och Petra tänkt hitta på något med kusin, typ gå till parken eller nått men får se hur vädret blir under dagen :)

Vad ska ni göra idag??
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback