Freeedag..

Heeeeeeej!
Vilken skitdag det har varit idag, iaf för min del.. Vaknade ju upp med värre nackspärr än igår och till det fick jag ont i huvudet så jag gick och lämnade Felicia och när jag kom hem gick jag och la mig och sov 4 timmar.. Har fortfarande mega huvudvärk men det känns bättre än imorse, kan vara för att jag har varit ute nu ikväll :)

Hehe påtal om inget så skulle vi till affären och pappa gick fram till telenorståndet för att säga upp mammas mobil osv.. Iaf så tog jag upp en massa saker som jag såg på min mobilräkning, och det är hemskt att man inte håller kolla ordentligt för nu såg jag att jag betalar 359kr extra på min mobilräkning för att jag har tjänster som inte behövs.. SÅ nu tog jag tag i det och ringde till deras kundtjänst (med hjälp av pappa) så nu tog vi bort allt onödigt.. Så jag tycker ALLIHOPA borde göra som jag och kolla igenom mobilräkningar ordentligt, för det är ju ingen nyhet att såna här saker försöker ta så mycket av era pengar som möjligt..

Nu ska jag snart kolla på Let´s dance, ska först bara äta middag :)
Synes & Höres!!
// Hannah


Kommentarer
Postat av: jan

Curling föräldrar brukr det kallas, men du brukar kunna fixa själv till skillnad från andra !!

2010-03-20 @ 11:23:20
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback