The store with Martina..

Martina ringde hem och frågade om jag ville hänga med henne till affären och handla saker till hennes utflykt med jobb imorron, så vi körde iväg till bankomaten så jag kunde hämta ut pengar (egentligen mest för att spana om en viss person va där :P).. Sen drog vi iväg till Maxi där stod Martina vid kexen i säkert 20 minuter *suck* hon kan vara så slö ibland att det blir tråkigt.. Men iaf tillsist drog vi till Lidl för att handla drick, Martina fick syn på nån blomplanta som hon tyckte var snygg så frågade hon..

M: Tror du detta är plast?
H: Ja, det tror jag nog.. Det känns som plast.. Men fråga i kassan..

Sagt och gjort så går vi till kassan där en kille står och Martina frågar:
M: Är detta en plastblomma? :/
Killen: Nej, vi säljer inte plastblommor.. (Helt chockad)

Hahah jag börja skratta så mycket och det kändes så pinsamt, tänkte att men hallååå det känns som en plast blomma och det ser faktiskt ut som en med :S!!

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback