Spent the day with Marta!!

Som överskriften lyder så har jag och Martina tillbringat dagen tsm, v brjade med att åka till stan för att fixa nått på apoteket men det slutade med att vi gick in på alla dess olika klädesaffärer och provade kläder. Vi fick med oss hem vars ett par leggings och nu såhär i efterhand önskar jag att jag hade köpt leggingsen som jag hittade först, tusan att man är så tafatt! :/ Hehe..

Sen åkte vi runt i varuhusen runt om i stan för att fixa hem varorna till middagen Martina skulle bjuda familjen på :) Hon stekte kycklingfilé och gjorde ciabatta bröd krispiga, till det gjorde hon en väldigt god sås och sallad osv osv.. Ni får se bild, den talar för sig själv :) Haha det enda minuset var att jag sprinklade riven ost över och på en slinga såg jag att den var möglig :O Kan jag ha ätit möglig ost :S gaaah *örk*

// Hannah





Kommentarer
Postat av: jan

Vill än en gång passa på och tacka för maten, den var jättegod och mättande ! De trodde jag inte när jag först såg det. Drömprinsen kommer inte om man inte försöker fånga honom på rätt sätt :)

2010-03-28 @ 23:25:37
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback