Smått kluven..

Åååh jag drömde inatt om att jag hade en tid hos frissan, men jag var inte säker på hur jag vill ha mitt hår :P När jag kom ut från frisörsalongen hade jag såååå kort hår att jag tappade hakan och skrek
-Såååhäär skulle VERKLIGEN INTE mitt hår se ut, jag ska stämma er!!

Haha håret blev så fult och det gick inte att fixa till, gissa om jag blev glad när jag insåg att det bara var en dröm :)  Hahahah typ som på bilden blev mitt hår :S..


Men iaf så tack vare min dröm fundera jag på om jag möjligtvis skulle ta och klippa mig kort igen, page aktigt typ men jag har inte bestämt mig än..


Hmm ska man låta håret växa eller klippa det kort igen?
Tråkigt att det tar sån jäkla tid för ens hår att växa bara :D
Vad tycker ni?

// Hannah

Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Hahaha..jobbig dröm!

Jag tycker du är finast i långt hår! =)

vad tycker du själv?



Vad roligt, ska försöka knåpa ihop ett bra inlägg som jag skickar till eran mail sen! =)

Kramar

2010-03-29 @ 19:25:08
URL: http://nakenhunden.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback