"Sluuutaaa GNÄLL"

Hahah om ni var här just nu hade ni nog oxå påpekat gnällandet.. Mamma fick ny mobil igår och idag när vi satte oss ner fö att se hur man gör kunde hon ju inte den (självklart, eftersom den är helt ny. Man måste lära sig det) och då var det värsta möget vi hade fått tag på.. Sen skulle hon fixa med räkningarna, då var än det ena och än det andra helt fel och hon kan själv inte testa sig fram för att se om saker blir rätt utan alla andra får för det..

"Hjälp mig här", "Gör det, gör detta" och om vi av någon anledning inte vet hur man gör eller inte har tid för det just nu då blir det liv i luckan och då kommer den vanliga repliken "Jag krusar INGEN".. Haha men det är ju just det hon gör :D..

Aja idag ska vi iaf till Farmor en stund, hon bor en bit bort så det är inte jätteofta vi åker dit men nu tar vi tillfället när inte så många är sjuka och snoriga :)
Ikväll ska jag kanske hem till Martina en stund, dem får tydligen besök av Jenza´s kille Viggis så får åka dit och trakassera dem istället för mamma och pappa!!

Vad ska ni hitta på idag??
// Hannah


Kommentarer
Postat av: jan

Varför kopierar du mina inlägg om gnäll

2010-03-20 @ 11:25:26
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/


Postat av: Emms

Nu har veckansbloggfinalisterna kommit upp på min blogg! :-) Kolla ifall det är din blogg som är med!

2010-03-22 @ 19:57:09
URL: http://myliferoom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback