Regn --> Vår...

Syrran kom precis hem från skolan och står och fixar sitt hår.. Samtidigt står hon och berättar för mig om sin dag i skolan, hur hon och hennes kompis fjantade sig i skolan när dem hade vikarie.. Får massa minnen tillbaka när man själv hade vikarier i skolan, då tramsade klassen alltid extra mycket, konstigt men antar att ungdomarna tror att vikarier är lättare att köra med..

Idag regnar det ute, trodde aldrig att jag skulle säga att det är härligt med regn, men nu känns det som att våren är påväg med stormsteg :) Jag längtar lite smått efter mina och Martinas upptåg längtar efter alla roliga äventyr vi gör när värmen börjar komma, jag längtar tills vi kan ta upp poolen och kunna kasta sig i den dirket när man vaknar, längtar efter alla mysiga grillkvällar med vänner och släkt.. Jag längtar, jag längtar och än en gång så längtar jag!! :D hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback