Olivia Newton John...

Gomorron! ♥

Slog på tv:n för en liten stund sen och där hittade jag Rachael Ray show och såg att Olivia Newton John skulle vara med (Sandy från Grease) och jag tänkte direkt undra hur gammal hon är nu, undra hur hon ser ut nu.. Vilken chock jag fick den här kvinnan hade fyllt 60 år och hon strålade, så jäkla snygg hon är för att ändå vara 60 år.. Vet inte om hon slätat ut nått eller sprutat in nått oavsett så var hon väldigt vacker :)



Antar att mååånga av er har sett Grease, känns som att den följt med i varenda generation och den hänger fortfarande med efter som den ska spelas i Stockholm Live av Marie Serneholt och Sebastian Carlsson. Om ni mot förmodan inte skulle ha sett den så tycker jag absolut ni borde se den, jag har säkert sett den 4-5 gånger eller mer men nu blev jag väldigt sugen på att se den igen. Såå snart lär den väl vara igång påmin tv igen :D hehe

Under ska ni iaf få se hur Olivia ser ut nu..



// Hannah




Kommentarer
Postat av: Emms

På torsdag eller fredag tror jag :-)

2010-03-24 @ 16:17:31
URL: http://myliferoom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback