New Moon x3!

Haha fråga mig inte varför jag ser samma film för tredje gången på såhär kort tid :P Jg har själv ingen aning,örutom att jag har ingen annan intressant film hemma så jag får se vad jag har + den var väldigt bra, jag längtar redan efter nästa :P haha..
Vad är ni, Team Edward eller Team Jacob??

Iaf så fick jag in ännu ett mail angående gästbloggandet, börjar bli en bunke nu och det är väldigt kul.. Vi hade tänkt att nästa gästbloggare kommer in antingen imorron eller på onsdag så håll utkik det kan vara vem som helst :) Tycker det är väldigt spännande och läsa om vad ni verkligen är för personer, alla väldigt unika och olika vilket är väldigt skoj :)

// Hannah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback