Lördag 6 Mars..

Sådär då gick Märta, Jenza och Vigge hem, trevligt att ha dem här..
Fyfan va jag hatar familjespel, egentligen är jagingen dålig förlorar bara ogillar när folk FUSKAR (om ni ser detta fuskare) för då blir det bara en massa tjafs :P..
Meeen dremot så älskar jag singstar för där äger jag wooohooo, fyfan va grym jag är hahah *egobooost*

Nä men vi får väll se hur det går på badmintonen imorron, vi bokade en bana men jag undrar om vi ens kommer kunna spela.. Har säkert berättat förut att både jag och Martina spelat badminton ganska många år förr, men det var verkligen FÖRR.. Fast jag ska fanimej ge dem en bra match :)

Va har ni hittat på med idag??
// Hannah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback