Fredag kväll!!!

Idag har jag fått äran att skriva i Martina och Hannahs blogg. Tack för det förtroendet! :) Jag heter då Jenny, kallas för Jenny the one and only:) Folk i min närhet beskriver mig som en galen, snäll och lite crazy dazy tösabid!
Jag vill diskuetera med er lite geografi. Hur ser ni på geografi? Själv är jag väldigt intresserad av detta och har flera gånger fått väldiga skrattanfall med Nilssons kring just detta ämne:) Det var inte länge sedan Petra trodde att Ankara låg i Japan och att Casablanca ligger i Indien. Hahaha....Ganska roligt. Då kom jag att tänka på en sak, jag har geografi och historia som mina ämnen, men Nilssons gillar andra saker. Alla är vi olika och det ska vi ha rätt att vara, sen är det ju alltid roligt med ett skrattanfall ibland hahahha....Den bjuder Nilssons på! :)Martina är frälst i skor och Hannah i att skriva berättelser. Alla har vi våra kall i livet och ska så ha...

Tack för mig, ha en bra kväll där ute!!!
Inshallah ses vi igen!!

Puss puss från Jenny Polly:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback