Cougar Town..

Fullträff!! Haha vilken rolig serie, sådär överdrivit övertänkt..
Mest för att det känns som att det där ALDRIG händer på rktigt eller va säger ni?
Men Courtney Cox ser däremot himla vacker ut, och där är jue grymt snygga killar med oxå :D Efter det här så finns där jue tyvärr inte mycke att se så då blir det sängen!!

Imorron ska jag troligtvis hänga me lillsyrran till tandläkaren, usch va jag hatar tandläkaren det är något av det värsta jag vet.. Isch Isch gillar inte tandläkaren alls, nä tack!!

Sov gott mina vänner
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack vad gulligt :) Ååååh jag ÄLSKADE Cougar Town!! Courtney Cox äger. faktiskt en serie där alla karaktärerna är roliga. Kan knappt vänta till nästa vecka :)

2010-03-02 @ 23:22:57
URL: http://www.pombi.blogg.se.


Postat av: Emma

Verkligen :) Min syster har redan sett hela första säsongen av cougar town :P Mmm desperate knde gjort mycket bättre, men det floppade rejält. Nej missade nästan hela,kom hem till slutet. Får catcha det nästa vecka :) Tisdagar är tv-night verkar det som ;P Hittas på idag då?

2010-03-03 @ 09:28:31
URL: http://www.pombi.blogg.se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback