Come as you are!!

Godagens ♥
Hur är det med er idag? Jag mår kanon idag, vaknade på rätt sida och solen skiner som bara den utanför :)
Sitter och kollar på Sjunde Himlen nu, Jenny kom precis hit och ska umgås lite med mig och pappa.. Alltid trevligt med sällskap.. Jag ska fortsätta med min städning idag så det blir klart till på lördag när vi får gäster, syrran ska ta hem pojkvännen för tt träffa päronen haha, undra hur det ska gå :P Vår familj kan får utbrott när som liksom hehe..

Vad händer hos er idag?
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Emma

Mmm får hoppas på nästa veckas avsnitt :P Då ska jag se dating in the dark också. Plugg har det blivit idag, prov imorgon. Sen blir det tvätt och städning för mig imorgon eftermiddag och sen helg! Några planer i helgen?

2010-03-04 @ 15:50:13
URL: http://www.pombi.blogg.se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback