"Botoxmask"

Haha satte på en ansiktsmask ikväll med gurka eller nått, skulle iaf göra en len i ansiktet och ta bort orenheter.. Men enligt mig gjorde den mer än bara det, den strama åt mitt ansikte som bara den och det "kändes" som att jag hade sprutat in botoxs i face:et :P Hahah

Nu känns det som att jag förstår hur kändisarna känner sig när dem sprutar in en massabotox i ansiktet, dem sprutar i så mycet att dem inte ens kan göra nått ansiktsuttryck :P Jag kände hur det strama till när jag skulle le *haha*

Har passat kusin hela dagen, vi var ute på en runda med bilen.. Var även i några olika affärer, haha gäller att man har tålamod när man är med barn en hel dag annars slutar de med drama :D hehe
// Hannah



Kommentarer
Postat av: jan

Hit skall du skicka bilder [email protected]

Vi plockr ut dom imorgon. Sov gott Hulken

2010-03-30 @ 22:55:58
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback