Bella & Tyra show..

Såg ni det?!
Jag satt placerad i soffan med datorn i knät och var laddad MEEEEN hela sidan hackade under hela showen så jag såg knappt något *suck*. Det jag såg tyckte jag var roligt och underhållande, märks dock att Isabella, Tyra och Kenza är vänner för dem satt och snackade med varandra som om dem var hemma typ.. Språket kunde med förbättrats oavsett om det är deras show eller inte och rätt roligt att dem sa ordet "sjukt" hundra gånger :D Hahah.. Fast dem gjorde ett väldigt bra jobb, synd bara att sändningen var aningen dålig..

Roligast av allt tyckte jag nog var när Tyra skulle åka ner från brandmansstången :P Hehe
Vad tyckte ni om deras show??

// Hannah


@ Bild lånad av Tyras.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback