Vilket besök det blev...

Var ju som sagt hos morbror på besök nu ikväll, blev ett låångt besök på 4 timmar.. Men det varväldigt trevligt, spelade memori med Flisan, jag spelade på keybordet och hon sjöng haha.. Jaa vi gjorde en held del saker och det blev en hel del foton..

Martina skickade även en bild på hur hennes sminkning blev och det såg riktigt snyggt ut vad jag kunde se på bilden.. Väntar ivrigt efter att få se bilderna dem tog idag :P..

// Hannah


Spindelmannen är en upptagen figur så´kan tänka mig att det inte är så många som får ta bilder på och med honom (Jag måste vara speciell Haha).. Sååå sött!

Vi spelade lite memori, vilket minne den där lilla snöckan har alltså.. Hon är jäkligt vass på sådana spel :P


Haha sen fick vi låna hennes krona, hon körde på en massa olika maskerad kläder :P

Hahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback