Toppen produkt..

Tänkte tipsa om en mästerlig produkt.. Mamma köpte en caffeine eye roll-on sak för ett tag sen, ska hjälpa till att avlägsna mörka ringar under ögonen och påsar osv.. Kanske tycker jag att den är toppen bara för mina ringar och påsar inte är så där värst synliga?! Eller också funkar den hyffsatt bra..

Den svalkar väldigt skönt oxå, bara cirklera med den under ögat.. Finns inget som säger hur många gånger, när eller hur du ska göra.. Jag drar den fram och tillbaka på morgonen och ibland nån gång under dagen om det skulle "behövas".. Jag tycker den är suverän, självklart varierar ju resultatetn så kan ju inte garantera någon något men för mig funkar den :)

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback