Sööööömn..

Sexsnack, bord som gick i sönder, massage på röven och en maaaassa skratt..
Haha Ja det va typ sådär Rebeckas födelsedagsfest såg ut.. Malmgrens stod för sexskämten, tsm fick vi borden att braka ihop och Martina massera Christians rumpa(?) Haha jaa det kan verkligen gå över styr ibland..

Men allt som allt var det en väääldigt trevlig kväll (Tack Rebecka för att jag fick komma).. Denne gruppen människor är på djupet väldigt lika men till ytan så hmm ja nånting :P..
Nu ska jag se klart dem sista 15 minuterna på min film som jag startade igår sen ska jag sooova, orkar knappt hålla mina ögon öppna längre :P..

Har ni haft en bra kväll?
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ha ha ha:D Ja det gick vilt till. Det var kul att du kom:) Kram

2010-01-31 @ 21:07:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback