Snön är tillbaka..

God Morgon!!
Vaknade upp vid nio  för att gå ut med vovven, klär på mig i lugn och ro och hoppades på att det inte skulle vara lika kallt idag som i helgen.. Meeen när jag öppnar dörren är det fullt med snö och självklart minus grader och iskallt, brrr.. Jag som sägs "älska" vintern börjar nu gå tvärt emot det, tycker nästan det är för kallt nu, dock gillar jag inte värmen heller men något mitt emellan kan ju va toppen..

Fick kolla på några av Martinas bilder igår oh jäklar va snygga dem var! :D
Hon kanske lägger in nån här om jag tjatar litegrann..
Jag hadetänkt ringa till syrrorna som är hemma idag (fast inte här) om dem hade velat hitta på något.. Det är så tråkigt att bara sitta hemma helt ensam.. :)..

Va ska ni hitta på idag?
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback