Överkörd av ett tåg..

Godmorgon på er!

Överlevde ni nyårsfirandet? Jag kom lätt undan men Martina har jag inte hört av idag..
Började kvällen hemma hos Martina då vi gjorde hemmalagad pizza, Kamerorna var i full gång, det klickade lite här & lite där.. Jag fick dock nöja mig med min mobil kamera, då jag skickade min andra med syrran ner till Prag?! Det snackades om allt mellan himmel och jord, dansades vilda danser och en massa snusk på det.. Men det var himla roligt faktiskt, men när klockan närmade sig elva gick Rebecka vidare och Martina började fixa sig för att gå ut..

När alla var klara så sprang bilarna hem till oss där Frida och jag lämnades av, åldersgränsen var 21 (hade kanske ändå kommit in) men jag valde att fira in tolvslaget hemma.. För mig blev det mycket trevligt och lugnt, men för Martina, Petra och Polly vet jag inte hur kvällen slutade?
Fick dem nån nyårskyss tro? Hehe får ta reda på det när dem kommer hem, tror dem slumra till hos Martina vid morgontimmen..

Hur blev er Nyår?
// Hannah







// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback