Morgonpromenad med Fritte..

Jag är verkligen ingen morgonmänniska, eller iaf inte en av dem som vaknar tidigt hahah(sak sammma?).. Tänkte däremot att det skulle bli ett nyråslöfte, att alltid va uppe innan 09.00?! Det ska jag klara (med början imorron ha) fast trots att jag inte var uppe speciellt tidigt snarare halv elva så bestämde jag och Fritte oss för att ta en långpromenad.. Vi skena iväg och på hemvägen hämtade vi upp kusin och därefter gick vi iväg till lekplatsen, vår promenad blev 1 timme lång*wiie*, det blev dock inte långvarigt på lekplatsen då det var/är -10 grader KALLT!

Ikväll blir det förmodligen film, men får beslutsångest när jag kollar hur jäkla många "bra" filmer de går på tv:n.. Nått ni rekommenderar?

// Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback