Let´s dance v. 4..

Då kör vi igång med Let´s Dance igen :P hehe

Par 1: Molly Sandén - Jonathan
Tycker Molly har varit väldigt duktig varenda fredag.. Tyckte det var kul att Molly daska till Tony, det gav lite extra krydda :P.. Synd att dem tappa taget i slutet.. Jag tyckte det va lite segt idag, hon fick igång klampandet enligt mig.. Men tyvärr så var det inte lika positiva kommentarer av domarna
Dans: Pasodoble
Poäng: 13p

Par 2: Gudrun Schyman - Björn
Först och främst gillade jag inte Gudruns kläning för fem öre :S.. Men dansen var bra, kändes inte klumpigt alls och tyckte nästan hon gled halvt härligt över golvet, bra energi.. Lite gnäll om fottekniken från domarna, men annars var det väll faktiskt helt okej.
Dans: Slowfox
Poäng: 19p

Par 3: Marcus Birro - Helena
Som sagt tidigare så är inte Birro någon favorit, ganska tradig när han dansar.. Han ser även väldigt sur och grinig ut.. Tyckte dansen idag såg tråkig och seg ut, var ingen energi i det hela.. Tony verka ju halvt positiv och även dem andra.. Tydligen det bästa han gjort?!
Dans: Pasodoble
Poäng: 14p

Par 4: Elin Kling - Daniel
Elin, Elin, Elin hon är för härlig förutom att hon är en jäkel på att blogga så växer hon i mina ögon på dansen.. Hon är väldigt försiktig men jag tycker att hon förbättrar sig varje vecka.. Och även denne vecka var det positiva reaktioner och kommentarer från domarna, kanon bra Elin..
Dans: Slowfox
Poäng: 23p

Par 5: Mattias Andreasson - Cecilia
Mattias är ju som sagt en favorit sen början och hur gullig och charmig är han inte liksom!! Dansen idag var bra enligt mig, manligt och romantiskt :).. Domarna gillade dansen även idag och jag är faktiskt precis lika imponerad som Ann.. Dermot(?) va lite för gnällig FY! Kämpa Kämpa på Mattias!!
Dans: Slowfox
Poäng: 26

Par 6: Rabih Jaber - Oksana (Maria)
Rabih ligger inte i höjdarligan direkt, han är så nonchalant(?).. Han rörde sig visserligen mer denne veckan men gud va klumpig han såg ut när han sprang där.. Jag sitter och flabbar för mig själv:P, han är ingen dansare för mig ALLS! Domarna verkade ju iaf mer positiv men är ju poängen som avgör det hela.. 
Dans: Pasodoble
Poäng: 16p

Par 7: Agneta Sjödin  Tobias (utröstad)
Då entrade nästa favorit dansgolvet.. Gillade Agnetas kläning och frisyr men hon såg väldigt stel och fastfrusen ut i ansiktekt.. Gillade ändå dansen även snurren i slutet.. Kanon bra.. Bara positivt från domarna, kanoners.. Bådar gott inför fortsättningen.. Go Go Go!!
Dans: Pasodoble
Poäng: 24p

Par 8: Willy Björkman - Charlotte
Willy är ju så himla sprudlande go.. Och faktiskt så tycker jag han utvecklas för varje vecka som går, han är ju bättre teknikmässigt än Rabih sprudlar mer än Birro.. Ja Willy ska inte åka ut än, självklart inte.. Dermot - Du ser lite vinglig ut... Willy - Ja det är ju fredag hahah :P.. Domarna och deras tekniksnack :P
Dans: Slowfox
Poäng: 10p

Par 9: Claudia Gallo - Tobias
Claudia har varit hur grym som helst varenda fredag.. Fördelen för Claudia är ju att hon kan sätta sig in i varenda dans osv för att hon är skådespelerska.. Jag tyckte dansen var väldigt bra idag, domarna kändes lite halvt positiva och tyckte inte det nådde riktigt fram.. Komigen Claudia!!
Dans: Slowfox
Poäng: 25p

Par 10: Stefan Sauk - Malin
Sauk´s "sexlook" är tillbaka ännu en fredag, haha introducering var bara för mycke idag :P hehe.. Tyckte faktiskt att dansen idag var väldigt bra, han stängde av sin lite halvt snuskig/äckliga stil.. Domarna gillade ju även dansen, kanon Sauk!!
Dans: Pasodoble
Poäng: 38p (Oj va braaaa)

Kvällens summering:
Jag tycker vi har fått se ett ganska så bra dansande ikväll, många skärpte till sig men fortfarande en som jag inte riktigt tål (Rabih).. Min topp tre ser fortfarande likadan ut, Sauk hoppade upp från botten till mitten idag :)..
Idag vill jag att Rabih eller Birro ska åka, dem håller inte måttet längre..

Update: Meeen shit va fan e det här, Agneta var ju fan en av dem bästa.. Nu kommer min arga sida fram, jag blir förbannade när jag ser på såna här tävlingar..  Jag tycker det är en TÄVLING, där den BÄSTA dansaren ska vinna.. Va tänker svenska folket med? Så här har det varit i varenda säsong, kassa personer som blir kvar.. Människor som inte kan dansa, men Let´s dance är ju verkligen bara en populäritetsfråga, den som har flest röstare på sin sida lär komma längst.. tråkigt nog..

Vad tycker ni??

// Hannah

Kommentarer
Postat av: CLIP

jag hejar på rabih!:)

2010-01-29 @ 21:43:12
URL: http://clip.blogg.se/


Postat av: CLIP

Haha,nej jag såg det!

Men Mattias är bra han också:)

2010-01-29 @ 22:12:40
URL: http://clip.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback