Gud palla folk som snarkar..

OBS Varnar för dåligt humör!!
Gud va jag retar mig på folk som snarkar, jag kan just nu inte somna för en viss person gör världens HÖGST snarkljud.. Spelar ingen roll vilken sida som liggs på det kommer ändå ut ljud.. Får hemsk huvudvärk och håller på att få spader, jag tror INTE jag kommer kunna somna.. Snart går jag nog fan och lägger mig på soffan.. Fan Fan Fan, sov sjukt dåligt inatt och värre kommer det bli denne natten.. Det får vara nog nu, shit pommes, va ska man göra?????????????

Blir tyst i typ en minut och jag försöker komma till ro, precis när det känns bra så börjas det igen. -.-... SUUUUUUCK ...Jag är såååå tröööööööööttt!!!!!

F*N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback